خواستگاری از داداشییییییییی
خاطرات من

خونه ام....

امروز بعدازظهر برمیگردم........

اون شب که اومدم عزیز و خاله اینجا بودن (به مناسبت تولد داداشی)

امروز عمه معصوم زنگ زد و رسمآ از داداشی واسه ملیحه خواستگاری کرد!!!!

ندیده بودیم که دختر بیاد خواستگاری!!!!!!!!!!!!

تازه خانواده ی اون دختر قبلی که گفتم دوست ابجی بود هم به ابجی گفته جوابمون مثبته بیان!!!!!!!!!!!

میگم عجب گیری کردیم ها!!!!!!!!!!!!!

خوش به حال داداشی عوض اینکه ما بریم خواستگاری دخترا میان خواستگاریش...بایدم بیان...هیچی کم نداره داداشم...(ماشاالله.......)

ولی من بازم دلم یه خورده غم گرفت.....اگه اون داماد بشه من خیلی تنها میشم............

خدایا توکل به تو...............



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت15:50---29 مهر 1391
سلام من هم از خدا میخوام داداشت رو خوشبخت کنه هم قبل از اینکه اون برا تو رو از تنهایی در بیاره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 113
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 30393
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس